Cemilyano Bungalov

Cemilyano Bungalov, eşsiz doğasıyla Rize Çamlıhemşin’de konaklama deneyiminizi unutulmaz kılmak için tasarlanmış bir butik oteldir. Balayı çiftleri için özel olarak düzenlenmiş balayı odalarımızla romantizmi zirveye taşıyoruz ve balayı organizasyonlarınıza özel hizmetler sunuyoruz. Misafirlerimize yöresel lezzetlerin tadına bakabilecekleri nefis serpme kahvaltılarımız ve zengin yöresel kahvaltı seçeneklerimizle güne enerjik bir başlangıç yapma fırsatı sunuyoruz. Ayrıca donanımlı mutfaklarımızda kendi yemeklerinizi hazırlayabilir veya akşam yemeği için restoranımızda Karadeniz mutfağının eşsiz lezzetlerini deneyimleyebilirsiniz. Cemilyano Bungalov, hem arkadaşlarla keyifli vakit geçirmek için ideal bir mekan sunarken hem de aileler için huzurlu bir kaçış noktasıdır. Doğa ile iç içe bir tatil arayanlar için dağ evlerimiz ve yayla turlarımızla unutulmaz bir Karadeniz tatili vadediyoruz. Jakuzili ve balkonlu 2 odalı bungalovlarımızda konaklarken doğanın huzurunu doyasıya yaşayabilir ve huzurlu bir tatilin tadını çıkarabilirsiniz. Ayrıca restoran hizmetimizle misafirlerimize lezzetli yemekler sunarak tatilinizi daha da keyifli hale getiriyoruz. Cemilyano Bungalov’da unutulmaz bir Rize Çamlıhemşin tatili için sizleri bekliyoruz.